Fandom

Zwyczajny Serial Wiki

Śmierć o ósmej

314stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Śmierć o ósmej
Eightdeath.png
Nazwa Śmierć o ósmej
Oryginalna Nazwa Dead at eight
Poprzedni Odcinek Na zbity wózek
Następny Odcinek Zakaz wstępu

Śmierć o ósmej (ang.Dead at eight) to dwudziesty siódmy odcinek trzeciej serii i sześdziesiąty siódmy ogólnie.

Fabuła

Atleta kończy budować zjeżdżalnie którą robił przez 6 tygodni. Mordechaj i Rigby prowokują go by zjechał odrazu. Jednak gdy Atleta zjeżdża kawałek mostu się łamie i spada na własną przyczepę uderzając w drzewo. Nagle Przyjeżdża Śmierć i chcę zabrać Atlecie Duszę. Chłopaki przekonują go jednak by pozwolił przeżyć Atlecie a w zamian zaopiekują się jego synkiem Tomekiem. Narazie śmierć trzyma Atletę w magicznym amulecie. Mordechaj i Rigby muszą więc być niańkami Tomka. Do tego jeśli nie zaśnie o 8 (czyli o 20) to dusza Atlety będzie należeć do Śmierci już na wieki. Szybko okazuje się że z Tomiem jest mnustwo kłopotów. Nie tylko umie on mówić ale jest despotyczny i lubi wszystko niszczyć. Zanim pujdzie spać każe chłopakom przeczytać mu bajkę na dobranoc. Jednak gdy Tomek ciągnie za specjalną strzałkę, z książki wychodzi gigantyczna dżownica która żywi się duszami. Tomek chce żucić jej duszę Atlety naszczęście Mordechaj i Rigby go powstrzymują. Udaje im się złapać potwora spowrotem do książki. Mimo to Tomek jest zły i nie chce iść spać. Niespodziewanie z sufitu spada żyrandol który spada na Tomka a ten na ironie zasypia. Gdy śmierć wraca do domu mimo zniszczeń jest zadowolony że Tomek śpi i zwraca duszę Atlecie.

Scenariusz

Śmierć o ósmej/Scenariusz

Bohaterowie

Rigby

Mordechaj

Atleta

Śmierć

Żona Śmierci

Tomek

Więcej z Fandomu

Losowa wiki