FANDOM

Benson
Benson
Imię Benson
Wiek 30+
Płeć Mężczyzna
Gatunek Maszyna do cukierków
Rodzina Rodzina Bensona
Zajęcie/Praca Podszef Parku
Znajomi Pracownicy parku

Benson- maszyna z gumą do żucia.Szef parku. Nienawidzi pomysłów Mordechaja i Rigbiego. Jego numer mieszkania w bloku to 1635. Jest automatem do gum które mogą zmieniać kolor na czerwony, gdy się wkurza.

Wygląd

Benson jest dość wysokim automatem do cukierków. Jego gumy mogą wypaść. Kiedy jest wściekły robią się czerwone, a kiedy się zatruje, są zielone. Gdy wypadną okazuje się, że w rzeczywistości mają trzy odcienie różowego. Mogą zapłonąć. Ma chude, szare ręce i nogi. Nosi czerwoną czapeczkę.

Charakter

Pracowity i odpowiedzialny. Jest podatny na ataki agresji.

Relacje z innymi

Mordechaj Nie znosi gdy razem z Rigby'm grają w gry wideo, zamiast wykonywać swojej pracy. Prawie codziennie grozi im utratą posady.

Rigby

Relacje między nimi są mniej więcej takie, jak jego z Mordechajem. Dosyć rzadko się dobrze dogadują. Benson pomógł Rigby'emu powstać po upokorzeniu w programie Ekspert czy Kłamca. Gdy Benson nie otrzymał The Parkie Award (pol. Parkowej nagrody), Rigby odważył się ukraść ją Gene'owi. Uważał jak reszta, że ona bardziej nadaje się dla Bensona. W odcinku The Lunch Club przez Rigby'ego musiał któryś z nich napisać list z rezygnacją, ponieważ był winny zniszczenia luksusowego lunchu pana Maellarda. Również w ostatnie godziny pracy dobrze się bawili i wygłupiali. Gdyby Papcio nie zmienił treści listu z rezygnacją, żaden z nich nie pracował by już w Parku. Benson pokazał mu swoje doprawione papryką skrzydełka z Wing Kingdom. Z początku był zdziwiony jego pomysłem z papryką, i uważał, że postradał zmysły, ale w gabinecie Bensona, Rigby przyznał, że są niesamowite.

Papcio

Teoretycznie Papcio jest szefem Bensona, i może go wyrzucić z roboty, jednak wie, ile znaczy dla niego ta posada, i nigdy by tego nie zrobił. Bardzo się szanują. Relacje między nimi są dobre.

Hop

Benson ceni go wysoko, i szanuje jego pracowitość.

Atleta

Ufa mu. Benson najbardziej przeżywał jego odejście w odcinku Koniec Atlety

Duch Piątka

Ich relacje są podobne, jak u Atlety.

Thomas/Nicolai

Uważał go jako zbędnego pracownika (do odcinka Thomas się broni). Uważa go jednak za dobrego dzieciaka.

Audrey

Podkochiwał się w niej ze wzajemnością. Są sąsiadami. Benson oznajmił w odcinku Prawdziwy Thomas, że zerwali jakiś miesiąc temu.

Gene

Nie znoszą się. Benson nienawidzi jego kawałów. Chce być lepszy od niego, ale dla swoich pracowników, Benson zawsze będzie zwycięzcą.

Umiejętności

  • Benson umie świetnie grać w mini-hokeja.
  • Potrafi także zagrać śmiertelnie trudne solo na perkusji składającej się ze stu pięćdziesięciu elementów, czego nikt na świecie poza nim nigdy nie dokonał.
  • Gra również na gitarze.
  • Jeśli trzeba, to umie zaszaleć.

Wady

Łatwo go wytrącić z równowagi. Nie wierzy, że Mordechaj i Rigby mogą ukończyć jakąś robotę.

Historia

Kiedyś był mistrzem w mini hokeja i zwany był Smokiem Śmierci (odc. 41). Grał też kiedyś jako perkusista w zespole rokowym ale został wyrzucony. Kiedyś Benson miał dziewczynę o imieniu Victoria, ale zerwał z nią dla zarządzania parkiem. Obecnie podoba mu się jego sąsiadka Audrey mieszkająca w lokalu pod numerem 1636 naprzeciwko Bensona (odcinek Weekend u Bensona). Niestety Benson powiedział że zerwali, co oznacza, że byli parą.

Cytat

JA PRZEZ WAS OSZALEJĘ, LENIE PATENTOWANE! POSŁUCHAJCIE MNIE CHOĆ RAZ W WASZYM NĘDZNYM ŻYCIU! GDYBYŚCIE SŁUCHALI, NAUCZYLIBYŚCIE SIĘ CHOCIAŻ ODROBINĘ ODPOWIEDZIALNOŚCI! TEGO, ŻE MOŻNA COŚ ZROBIĆ DOBRZE, ALE WY TEGO W ŻYCIU SIĘ NIE NAUCZYCIE, CHOĆBY WAS KTOŚ UCZYŁ ZA PIENIĄDZE! Z RESZTĄ NAWET WTEDY WSZYSTKO BYŚCIE SPARTACZYLI, BO NIE POTRAFICIE WYKONAĆ NAJPROSTRZEGO POLECANIA! WAM ZALEŻY NA BYCIU COOL, A NIE NA ROBOCIE!!!

Myśl Pozytywnie

Wracajcie tu i pomóżcie mi pozbierać gumy!

Bilety z kofeiną

Papciu, przecież nie możesz mi zabrać tej roboty, to moje życie!

Myśl Pozytywnie

Eh, durnie.

Ustawcie te krzesła

Wymówki, wymówki, jak ja wam niby mam zacząć ufać, skoro jedyne co słyszę to WYMÓWKI! Kiedy się wreszcie nauczycie, że wasze działania mają konsekwencje?! Konsekwencje, które wpływają też na innych, choćby na mnie! Wy naprawdę nie rozumiecie?! Za parę godzin stracę pracę! Może wam nie zależy na waszej robocie, ale mnie niestety zależy na mojej! Bo jeśli stracę robotę, nie mam już nic! SŁYSZYCIE MNIE? NIE MAM JUŻ NIC!!! (płacze) A teraz jeśli pozwolicie ostatni raz muszę skorzystać z toalety jako pracujący człowiek.

Na zbity Wózek

Kocham was chłopaki

Ślepe Zaufanie

Ciekawostki

  • Jego jedynymi znajomymi są jego pracownicy.
  • Wbrew pozorom bardzo troszczy się o wszystkich swoich podwładnych.
  • Miał kiedyś przyjaciela - automat do gumy o imieniu Dave. Jednak gdy ten poniósł śmierć Benson stał się zgorzkniały i z lekka zamknięty w sobie.
  • W jego całym mieszkaniu porozwieszane są obrazki z kotkami.
  • Kiedy Benson tłumi w sobie złość (nie wrzeszcząc) jego gumy płoną, a on zamienia się w ogromną, latającą cztery metry nad ziemią, świecącą kulę o własnej grawitacji niszczącą wszystko dokoła. 
  • W odc. Film z karaoke walnął kasetą Carrey O'Key'a tak mocno, że go znokautował.
  • W odcinku Party Re-Pete okazuje się, że potrafi zaszaleć na imprezie.
  • Od odcinka World's Best Boss posiada kubek z napisem "World's Best Boss", czyli "Najlepszy Szef Świata".
  • W niektórych odcinkach widać, że Benson chce bardziej zwolnić Rigby'ego niż Mordechaja.
  • W odcinku zjazd 9B przypomniały mu się tylko te momenty kiedy Mordechaj i Rigby go wkurzali.
  • Ma dziewczynę, o imieniu Audrey, ale ich relacje się zniszczyły (odc. Prawdziwy Thomas).
  • Pomagał Rigby'emu zrewanżować się w programie Ekspert czy Kłamca, ponieważ sam padł kiedyś ofiarą telewizyjnemu upokorzeniu. W tym samym odcinku pokazano jak Benson wyłysiał.
  • Być może dyrektor szkoły, do której chodził Krok (Hop) jest jego przodkiem.
  • Chciał zawsze być gwiazdą rocka.
  • Nie cierpi pracy w parku, jednak nie odejdzie, bo to całe jego życie.
  • Jako jedyny zjadł dwie kanapki z "Dawaj Grilla". Podobno ultimięcho jest takie dobre, że dają je raz na 100 lat.
  • Do odcinka Cat Videos nie wiedział, że w internecie można oglądać filmiki z kotami.

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki