Fandom

Zwyczajny Serial Wiki

CJ

314stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
CJ
250px-Cloud2.PNG
Imię CJ
Wiek Nieznany
Płeć Kobieta
Gatunek Chmura
Rodzina tata, mordechaj (chłopak)
Zajęcie/praca Nieznane

 CJ (wymowa See-Jay, czyli Si-dżej) to drugoplanowa bohaterka i obecna dziewczyna Mordechaja. Jest chmurą.

Wygląd

CJ jest humanoidalną istotą. Jest zrobiona z chmury lub sama jest żywą chmurą. Jest szczupłą dziewczyną nosi zwykle białą koszulkę bez rękawów w pomarańczowe paski. Ma brązowe kozaki i krótkie brązowe spodenki. Z tyłu głowy ma coś włosy jakby zwinięte w kucyk i wysuniętą grzywkę. Często chodzi uśmiechnięta.

Osobowość

CJ jest pełną życia optymistką. Zawsze podchodzi do wszystkiego z pozytywnej strony. Świetnym przykładem tego jest gdy zamiast iść na randkę z Mordechajem miała opiekować się Tomkiem. Jest niezwykle energiczna i emocjonalna. Gdy się denerwuje zmienia się w chmurę burzową może powodować tornada i uderzać piorunami. Często popisuje się przed innymi chcąc wyglądać "cool". W rzeczywistości jest trochę nie śmiałą i nie ma doświadczenia w miłosnych sprawach.

Umiejętności

CJ nie posiada specjalnych umiejętności choć ma wiele talentów. Umie prowadzić motocykl i nieźle tańczy.W chwili złości może przybrać kształt wielkiej chmury burzowej. Może wtedy ciskać piorunami i tworzyć tornada. Dobrze gra też w zbijaka.bardzo dobrze gra w mini golfa.

Historia

Kiss.png

 Debiutuje w odcinku Tak, koleś, tak. Poznała się z Mordechajem na portalu randkowym. Na początku traktował ją jak inne dziewczyny, ale w końcu zostali przyjaciółmi. Potem Mordechaj dał jej bilety do kina na wspólny seans. Następnie jednak to samo oferował Małgosi. CJ pomyślała że od początku udawał że ją lubi i zamieniła się w burzową chmurę. W końcu jednak Mordechaj przeprosił ją i dziewczyna dała mu spokój. Po wyjeździe Małgosi na uczelnię, CJ stara się przybywać więcej z Mordechajem, zakumplowała się z Ileną.  W odcinku Noworoczny Pocałunek, całuje się przypadkowo z Mordechajem. W odcinku Unik nie mogą się zbić w grze w dwa ognie, więc rada zbijaka ujawnia im ich wspólną historię. Razem z chłopakiem CJ odkrywa że mogą dalej być przyjaciółmi. W Lubię Cię, hej! umawiają się na randkę, zaś w odcinku Niańkorandka razem z sójką muszą zająć się Tomaszkiem - Synem Śmierci. Tam CJ wyznaje, że długo czekała na spotkanie z Mordechajem. W końcu w jednym z odcinków idą na prawdziwą randkę. W walce z przestępcą, Mordechaj zostaje trafiony z broni palnej. CJ zmartwiła się - myślała, że Mordechaj zginął. Gdy odkrywa że żyje uszczęśliwieni całują się.  

Występowanie w odcinkach

Ciekawostki

  • Ma swoją odpowiedniczkę w Porze na Przygodę! Jest nią Królewna Ognia.
  • Ma tak samo na imię jak protagonista gry Grand Theft Auto San Andreas Carl Johnson (CJ)
  • Jeździ białym Volvo 242 z 1983.
  • Ma drugą odpowiedniczkę, tym razem z Niesamowitego Świata Gumballa, Masami.
  • W odcinku "Problemy z tatą" pokonała ojca w mini golfie.
  • Gdy się denerwuje może wyrządzić okropne niebezpieczeństwo.
  • Kiedyś jeździła na Moto Crossach.

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki