Fandom

Zwyczajny Serial Wiki

Całus albo pielucha

314stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Całus albo pielucha
DoorDiaper.png
Nazwa Całus albo pielucha
Oryginalna Nazwa Do or Diaper
Poprzedni Odcinek Ace Balthazar żyje
Następny Odcinek Kłop (odcinek)

Całus albo pielucha (ang. Do or Diaper) jest to 15 odcinek czwartego sezonu, oraz 94 ogółem. Miał premierę 19 lipca 2013 roku.

Fabuła

Po wspólnie spędzonym wieczorze Rigby, Atleta i Starla podglądają pożegnanie Mordechaja z Małgosią. Rigby uważa, że Mordechaj w końcu ją pocałuje, a Atleta jest przeciwnego zdania. Mordechaj rzeczywiście nie pocałował Małgosi, więc Atleta zakłada się z nim, że jeżeli pocałuje ją do piątku do północy to będzie nosił przez tydzień pieluchę. Jednak jeżeli Mordechaj nie pocałuje Małgosi to on będzie musiał nosić pieluchy. Zakład ma być zachętą dla Mordechaja aby wreszcie odważył się pocałować Małgosię. Mordechaj umawia się z Małgosią, ale dopiero w piątek, bo Małgosia tylko wtedy ma czas, tak więc Mordechaj ma tylko jeden wieczór. Jednak randka w kinie nie układa się tak romantycznie, aby był moment do pocałunku. Nastaje on dopiero gdy jadą do parku. Zestresowany Mordechaj przesadza z miętówkami i wywołuje śnieżyce swoim chłodnym oddechem. Małgosia zauważa wtedy Atletę i Rigby'ego, którzy cały czas ich śledzili aby sprawdzić czy Mordechaj pocałuje Małgosię. Na jaw wychodzi zakład, który bardzo denerwuje Małgosię. Mordechaj przeprasza ją, że zamiast być z nią szczery w uczuciu do niej, wymyśla jakieś głupoty. Mordechaj przegrywa zakład i musi chodzić w pieluchach.

Bohaterowie

Główni

Poboczni

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki