Fandom

Zwyczajny Serial Wiki

Duch Piątka

314stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Duch Piątka
Ghost.png
Imię Duch Piątka
Wiek Więcej niż 20 lat
Płeć Mężczyzna
Gatunek Duch
Rodzina Duch Dziesiątka (brat)
Bliscy Atleta (przyjaciel)
Celia (dziewczyna)
Zajęcie/Praca Pracownik parku

Duch Piątka (ang. High Five Ghost) to duch z ręką na głowie, która ma tylko cztery palce. Jedna z głównych postaci, najlepszy przyjaciel Atlety. Ma starszego brata ducha dziesiątkę. Jego ojcem jest duch piętnastka. Prawdopodobnie jego matka nazywa się duch dwudziestka .

Wygląd

Duch Piątka wygląda jak zwyczajny duch, ale na głowie ma rękę, z czterema palcami.

Osobowość

W pierwszym sezonie Duch Piątka mówił bardzo mało, co wskazuje na to, że jest nieśmiały. Ma słabe poczucie humoru, śmieszą go żarty Atlety. W odcinku "Atletatko" Benson powiedział że jest nie stały w uczuciach. Jest bardzo emocjonalny co widać także gdy myślał że nie spotka się już z dziewczyną.

Umiejętności

Duch Piątka świetnie gra na trąbce. Jednak to Atleta przypisuje sobie tą umiejętność. Potrafi też nieźle grać w kosza. Potrafi przenikać przez ściany. Umie też nieźle walczyć.

Wady

Jest nieśmiały i nie stały w uczuciach przez co nie mógł towarzyszyć Atlecie w rozsypaniu prochów czapki ojca.

Relacje

Atleta

Duch Piątka jest jego najlepszym przyjacielem. Powiedział nawet, że bez niego sobie nie poradzi.

Mordechaj

Kiedy Duch Piątka miał pracować z nim i Mordechajem ucieszył się. Prawdopodobnie są przyjaciółmi. Razem spędzali noc kolesi. Są w dobrych stosunkach.

Rigby

Podobnie jak u Mordechaja.

Benson

Ufa mu tak samo jak Atlecie.

Hop

Prawdopodobnie są przyjaciółmi.

Papcio

Papcio lubi wszystkich, więc Ducha Piątkę prawdopodobnie też.

Celia

Po raz pierwszy spotkali się w kawiarni, musieli się rozstać ale Celia obiecała napisać do niego jeśli będzie wolna gdy znów się spotkają. Celia nadała pocztówkę jednak Piątka nie mógł jej rozczytać, czym był bardzo zrozpaczony. Z pomocą przyjaciół udaje im się spotkać. Ostatecznie okazuje się że oboje są wolni i zaczynają chodzić ze sobą.

Ciekawostki

  • Jeśli chce, mogą "wyrosnąć" mu ręce.
  • Na głowie zamiast pięciu palców ma tylko cztery.
  • W odcinku Pocztówka, zdobywa dziewczynę.
  • Bardzo dużo się przeprowadzał.
  • w liceum atleta nie znosił piątki
  • Możliwe,że to duch piątka został zabity (żywy,nie duch) przez dół w opowieści Papcia

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki