FANDOM

Duch Piątka
Ghost.png
Imię Duch Piątka
Wiek Więcej niż 20 lat
Płeć Mężczyzna
Gatunek Duch
Rodzina Duch Dziesiątka (brat)
Bliscy Atleta (przyjaciel)
Celia (dziewczyna)
Zajęcie/Praca Pracownik parku

Duch Piątka (ang. High Five Ghost) to duch z ręką na głowie, która ma tylko cztery palce. Jedna z głównych postaci, najlepszy przyjaciel Atlety. Ma starszego brata ducha dziesiątkę. Jego ojcem jest duch piętnastka. Prawdopodobnie jego matka nazywa się duch dwudziestka .

Wygląd

Duch Piątka wygląda jak zwyczajny duch, ale na głowie ma rękę, z czterema palcami.

Osobowość

W pierwszym sezonie Duch Piątka mówił bardzo mało, co wskazuje na to, że jest nieśmiały. Ma słabe poczucie humoru, śmieszą go żarty Atlety. W odcinku "Atletatko" Benson powiedział że jest nie stały w uczuciach. Jest bardzo emocjonalny co widać także gdy myślał że nie spotka się już z dziewczyną.

Umiejętności

Duch Piątka świetnie gra na trąbce. Jednak to Atleta przypisuje sobie tą umiejętność. Potrafi też nieźle grać w kosza. Potrafi przenikać przez ściany. Umie też nieźle walczyć.

Wady

Jest nieśmiały i nie stały w uczuciach przez co nie mógł towarzyszyć Atlecie w rozsypaniu prochów czapki ojca.

Relacje

Atleta

Duch Piątka jest jego najlepszym przyjacielem. Powiedział nawet, że bez niego sobie nie poradzi.

Mordechaj

Kiedy Duch Piątka miał pracować z nim i Mordechajem ucieszył się. Prawdopodobnie są przyjaciółmi. Razem spędzali noc kolesi. Są w dobrych stosunkach.

Rigby

Podobnie jak u Mordechaja.

Benson

Ufa mu tak samo jak Atlecie.

Hop

Prawdopodobnie są przyjaciółmi.

Papcio

Papcio lubi wszystkich, więc Ducha Piątkę prawdopodobnie też.

Celia

Po raz pierwszy spotkali się w kawiarni, musieli się rozstać ale Celia obiecała napisać do niego jeśli będzie wolna gdy znów się spotkają. Celia nadała pocztówkę jednak Piątka nie mógł jej rozczytać, czym był bardzo zrozpaczony. Z pomocą przyjaciół udaje im się spotkać. Ostatecznie okazuje się że oboje są wolni i zaczynają chodzić ze sobą.

Ciekawostki

  • Jeśli chce, mogą "wyrosnąć" mu ręce.
  • Na głowie zamiast pięciu palców ma tylko cztery.
  • W odcinku Pocztówka, zdobywa dziewczynę.
  • Bardzo dużo się przeprowadzał.
  • w liceum atleta nie znosił piątki
  • Możliwe,że to duch piątka został zabity (żywy,nie duch) przez dół w opowieści Papcia

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki