FANDOM

Frank
Frank
Imię Frank
Wiek 20+
Płeć Mężczyzna
Gatunek Człowiek
Rodzina Małgosia (córka)
Głosu Użyczył Nieznane
Zajęcie/Praca Pilot Helikoptera

Frank to ojciec Małgosi.

Wygląd

Frank jest dobrze zbudowanym mężczyzną. Ma brązowe włosy i wąsy. Jest bardzo wysoki.

Osobowość

Jest twardym mężczyzną o silnej osobowości. Jest nie ufny i podejrzliwy zwłaszcza wobec chłopaków Małgosi. Jednak bliżej poznany jest miły.

Zdolności

Umie nieźle latać helikopterem. Jest najlepszy w skakaniu "Na facio bombę"

Relacje

Małgosia

Jest jego córką, kocha ją. Ma wręcz obsesję. Nie chce by miała chłopaka, wydaje mu się że któryś może mu ją zabrać. Jest do niej bardzo przywiązany i uwielbia z nią spędzać czas.

Mordechaj

Mordechaj chciał, żeby Frank go polubił. Próbował wszystkich sposobów, aż w końcu wymyślił konkurs skoków na bombę. Gdy znaleźli się na ogromnej wysokości w helikopterze Frank powiedział że nie akceptuje chłopaków Małgosi, ponieważ boi się że ją straci. Mordechaj uświadomił mu, że Małgosia go kocha, i uważa go za najlepszego tatę na świecie. W helikopterze zjawiły się turbulencje i pan Smith wyleciał. Mordechaj skoczył za nim, lecz spadochron nie działał. Uścisk dłoni uratował obu życie. Na koniec odcinka Rodzinny grill zapytał Mordechaja "Czy zna tego knypka(Rigby'ego")" Mordechaj się wyparł.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki