Fandom

Zwyczajny Serial Wiki

Hector

314stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Hector
Hector.png
Imię Hector
Status Nieżyje
Płeć Mężczyzna
Gatunek Człowiek
Zajęcie/Praca handlarz
oszust
pośrednik

Hector to postać pojawiająca się w odcinku Fajerwerkowa jazda.

Wygląd

Hektor to tobrze zbudowany mężczyzna. Ma brunatne włosy i brodę. Na prawym oku ma słabo widoczną bliznę. Nosi brązową marynarkę i biały podkoszulek. Na jego ciele są liczne tatuaże. Po wybuchu restauracji część jego skóry została zniszczona odsłaniając metalowe fragmenty.

Opis

Hector sprzedaje fajerwerki, oraz papryczki chili rellenos naszpikowane prochem strzelniczym. Jest niebezpiecznym przestępcą który wrogo podchodzi nawet do wspólników biznesowych. Pod wpływem złości jest gotów zabić kogoś nawet bez powodu.

Historia

Atleta w odcinku Fajerwerkowa jazda, chciał kupić od niego fajerwerki. Hector poprosił w zamian o doręczenie paczki pod wzkazany adres. Gdy przyjaciele jednak odkryli plany jego wspólników, tym samym poznając tajny składnik papryczek chili (proch strzelniczy), Hector chce ich zabić. Mordechaj Rigby i Atleta uciekają niszcząc resteurację i zabierając najniebezpieczniejszy z fajerwerków Hectora El-diablo. W parku trójka próbuje go odpalić ale Hector powraca próbując ich zgładzić. Bohaterowie wpadają na pomysł. Prowokują przeciwnika który przypadkowo podpala lond El-diablo. Ponieważ to Hector go odpala El-diablo strzela do niego i zabija go niszcząc tym samym jego lokal.

Ciekawostki

  • Pod skórą miał ciało robota więc możliwe że cały jest androidem lub ma sztuczne kończyny po próbach pirotechnicznych.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki