FANDOM

Jaskiniowiec to 100 odcinek w całym serialu.

Streszczenie

Mordehai i Rigby odkrywają w pewnej jaskini jaskiniowca,a następnie uczą go współczesnego życia.

Fabuła

Mordehai i Rigby idą do jaskini. Rozpalili tam ognisko i zamierzali w niej przenocować jedną noc.

Nie zauważyli jednak że w kącie jaskini był zamrożony jaskiniowiec, który ranem się roztopił przez niezgaszone ognisko. Mordehai z Rigby'm wstali rano i zauważyli roztopionego z lodu jaskiniowca.

Natychmiast się przestraszyli! Spytali się kim on jest, a następnie przyprowadzili go do parku. Spytali się Benson'a czy morze tu pracować,ale Benson powiedział że morze jeśli nauczy się żyć we współczesności. Mordehai i Rigby nauczyli jaskiniowca wiele rzeczy, ale zapomnieli o jednym. Jaskiniowiec napisał kredą na tablicy w salonie LOVE czyli "miłość". Pokazał im w jaskini więcej zamrożonych jaskiniowców i pokazał im jego dawną miłość. Odmrozili miłość jaskiniowca, ale jednak ona wolała pradawne lata. Pobiegła się zamrozić razem z jaskiniowcem, ponieważ on to wszystko robił dla niej. Tak oto ostatni raz już widzieli się z nim Mordehai i Rigby. I Benson. Mordehai i Rigby zaczeli płakać za jaskiniowcem. Wyszli z chłodni, a Benson powiedział że wszystko to widział i też było mu żal jaskiniowca, a następnie powiedział im:

"A teraz wracać do roboty", zrospaczonym głosem i poszedł gdzie indziej.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki