FANDOM

Jedno Podciągnięcie
One pull up
Nazwa Jedno Podciągnięcie
Oryginalna nazwa One Pull Up
Poprzedni odcinek Noc kolesi
Następny odcinek Odcinek Gwiazdkowy
Jedno pociągnięcie to 8 odcinek czwartego sezonu i 87 ogółem.Opowiada o rigbym.

Fabuła

Benson oświadcza pracownikom parku że muszą zaliczyć doroczny test sprawnościowy jeżeli nie chcą stracić roboty. Ostatnie zadanie polega na podciągnięciu się na drążku. Wszyscy zaliczają podciągnięcie. Gdy przychodzi kolej na Rigby'ego chwyta się za drążek ale nie może się podciągnąć. Benson informuje go że jeżeli nie zaliczy podciągnięcia będzie musiał go zwolnić. Rigby zaczyna trenować. Próbuje po raz drugi ale nic z tego. Benson daje mu ostatnią szanse w piątek. Rigby idzie do kawiarni i opowiada llenie o całym zdarzeniu. Ta postanawia mu pomóc. Trenują razem całą noc. Rigby próbuje się podciągnąć ale dalej nic mu nie wychodzi. Rigby poddaje się i wybiega z lokalu. Gdy idzie ulicą widzi reklamę urządzenia do powiększania mięśni. Po powrocie do parku postanawia wypróbować sprzęt. Włącza go na maksymalną moc i zasypia. Następnego dnia wszyscy zebrali się aby zobaczyć czy Rigby zda test. Ten jednak nie zjawia się. llena idzie go szukać. Gdy wchodzi do domu widzi Rigby'ego śpiącego na kanapie z ogromnymi mięśniami. Rigby nie może się podnieść. Czołgając się dochodzi do drążka i chwyta za niego. Wtedy drążek zapada się a Rigby z nim. Jednak ten nie poddaje się i wspina się do drążka. Gdy jest już przy nim chwyta za niego , podciąga się i zalicza test w ostatniej chwili. Potem karetka zabiera Rigby'ego do szpitala. Rigby dziękuje llenie za pomoc i przytula ją.

Postacie

Postacie drugoplanowi

Więcej z Fandomu

Losowa wiki