Fandom

Zwyczajny Serial Wiki

Kłop

314stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Kłop
Quips.png
Rodzina Hop (kuzyn)
Płeć Mężczyzna
Debiut Kłop , wieczór kawalerski,zingo

Kłop (ang. Quips) pojawił się w odcinku Kłop i Święto Dziękczynienia. Jest kuzynem Hopa, z zawodu komikiem. Jego żarty wszystkich denerwują (oprócz dzieci). Jego cechą charakterystyczną jest okrzyk ,,Zingo!". Jego przezwisko kłop pochodzi od jego nazwiska które brzmi Kłopindżer.

Wygląd

Kłop nosi na sobie jasnożółtą koszulę typu polo, brązowe spodnie i białe buty. Jest wprawdzie mniej umięśniony od Hopa, ale i tak ma pokaźną posturę. Ma białe włosy uczesane w plerezę.

Historia

W odcinku "Kłop" przyjechał do parku odwiedzić kuzyna Grał w rysu-czad z bohaterami. Przez niego Reginald (jeden ze Strażników Młodości) zdenerwował się, przez co zamknął jego i Hopa w lustrzanej kostce. Wydostali się stamtąd jedynie dzięki sile fizycznej Hopa. Potem kuzyn wyjaśnił mu że jego żarty nikogo nie śmieszą.

Gościnnie pojawia się w odcinku Święto Dziękczynienia. Je tam obiad z rodziną i znajomymi.

Ponownie powraca gdy zaprasza Hopa na jego ślub jako świadka. Hop musi zdobyć dla neigo skrzydełka na wieczór kawalerski. Jednak wszystkie zakłady są zamknięte. Jedynym wyjściem jest zdobycie skrzydełek w nieznanym lokalu na bagnach. By to zrobić Hop musi zjeść specjalne ostre skrzydełka. W pewnej chwili jedzenia ma dość ale wie że dla Kłopa musi się poświęcić. Ostatecznie zdobywają oni skrzydełka i jedzą je na wzgórzu. Następnie poznają oni narzeczoną Kłopa którą śmieszą jego żarty.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki