Fandom

Zwyczajny Serial Wiki

Klastek Amadeusz

314stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
S4E37Title.jpg

Klastek Amadeusz (ang. Steak Me Amadeus)- jest to ostatni odcinek 4 sezonu, oraz 120 ogółem. Premierę miał 30 listopada 2013 roku. Klastek Amadeusz to także osoba (która prowadzi restaurację nazwaną jego imieniem i nazwiskiem). Poprzedni odcinek: Impra na bis; następny odcinek: Pralniowe Żale.

Fabuła

Mordechaj po kilku dniach spędzonych z Małgosią, chce jej się spytać czy zostanie jego dziewczyną. Postanawia to zrobić w eleganckiej restauracji Klastek Amadeusz (zaprosił ją). Gdy próbował zapłacić Banknotami Amadeusza recepcjonistka niespodziewanie wezwała ochronę. Mordechaj i spółka tłumaczą się federalnym, kiedy Papcio nagle odpowiada, że banknoty dostał od zamaskowanej osoby. Pokazuje numer do niego, a federalni wymyślają plan jak złapać fałszerza. Mordechaj zostaje przynętą. Spotyka się z Małgosią, mają sobie nawzajem coś do powiedzenia, nagle dostaje rozkaz od ,,przełożonych". Rozmawia z nieznaną osobą o bonach które sprzedaje za pół ceny. Fałszerz atakuje Mordechaja i Małgosię, okazuje się że jest to szef gangu Capicola. Federalni i kumple Mordusia atakują gang. Mordechaj chroni Małgosię i chowa się z nią za stołem. Ona wyznaje mu, że nie mogą być razem przez dostanie się do wymarzonej uczelni.

Bohaterowie

Główni:

  • Mordechaj
  • Małgosia
  • Rigby

Drugoplanowi:

  • Atleta
  • Duch Piątka
  • Papcio
  • Hop
  • Benson
  • Gang Capicola (3 postacie)

Epizodyczni:

  • Federalni
  • Klastek Amadeusz

Galeria zdjęć

Więcej z Fandomu

Losowa wiki