Wikia

Zwyczajny Serial Wiki

Małgosia

311stron na
tej wiki
Komentarze0
Małgosia Smith
Margaret.png
Imię Małgosia
Wiek 22
Płeć Kobieta
Gatunek Sójka
Rodzina John (kuzyn) Frank (ojciec)
Zajęcie/Praca Pracownik Kawiarni (kiedyś), Dziennikarka (teraz)

Małgosia (ang. Margaret) niewiele niższa od Mordechaja. Jest jedną z głównych bohaterek.

Wygląd

Małgosia jest trochę niższa od Mordechaja, jednak jest dość wysoka. Jej ręce i głowa są czerwone, a szyja i brzuch białe. Jej dziób i nogi są jasno-szare. Tak jak Mordechaj,ma 2 palce u nóg.

Osobowość

Małgosia jest bardzo przyjacielską osobą. Potrafi szybko zawierać nowe znajomości, o czym świadczy fakt, że była już w bardzo wielu związkach. W przeciwieństwie do Mordechaja i Rigby'ego jest pracowita.

Umiejętności

Małgosia potrafi całkiem dobrze gotować, lecz nie umie piec ciast, czego dowiadujemy się w odcinku Konkurs Placków. Jest inteligentna zdawała do wielu szkół, chcąc zagwarantować sobie lepszą przyszłość. Obecnie pracuje jako dziennikarka.

Relacje

Rigby

Jest przyjacielem Małgosi, w odcinku Już czas chciał iść z nią na randkę, z czego Mordechaj był niezadowolony i bardzo zazdrosny.

Mordechaj

Jest zakochany w Gosi, często próbuje jej zaimponować, co kończy się zazwyczaj źle (np. w odc. Jednorożce muszą odejść). Nie lubi, kiedy Małgosia chce go przedstawić swojemu chłopakowi. Wydaje się, że są przyjaciółmi.
185px-I dont even by nyancatkai-d61yz1r.jpg

Pocałunek z odcinka Picking Up Margaret

Czasem Gosia prosi go o przysługi, np. pilnowanie jej domu, kiedy wyjeżdża. Chłopak cały czas próbuje się do niej zbliżyć jednak mimo wielu okazji nie wyznał jej jeszcze swoich uczuć. W odc. Nieświeży pocałunek całowali się. Jednak później Mordechaj cofnął czas i nie doszło do tego. Pocałowali się po raz pierwszy w odcinku Jazda po Małgosię. W odcinku Meteorowe krok Mordechaj zostaje wręcz przymuszony by w końcu posunął się dalej i wyznał uczucia Małgosi. Dziewczyna akceptuje go i nie oficjalnie stają się parą . W odcinku Klastek Amadeusz prosi ją by została jego dziewczyną. Jednak choć sama wyznaje że chciała by z nim być, wszystkie plany niweczy list w którym napisane jest że Małgosia dostała się do wymarzonej szkoły. Uznaje ona że nie może z nim być gdyż przeprowadza się do okolicy nowego uniwersytetu. W odcinku "Pralniowe Żale" Mordechaj wciąż ma trudności z zaakceptowaniem rzeczywistości o jego związku z Małgosią. Gdy znajduje jej sweter pod wpływem impulsu postanawia jechać wiele kilometrów do jej szkoły by go jej oddać. Oczywiście był to tylko pretekst by znów ją zobaczyć. Gdy jednak doświadcza wizji w której sweter go atakuje i każe być z Małgosią zdaje sobie sprawę że nie będą już nigdy razem i akceptuje to.

Ilena

Jest najlepszą przyjaciółką Gosi. Pracowały razem w kawiarni.

Występuje w odcinkach [niepełne]

Sezon 1:

Sezon 2:

Sezon 3

Sezon 4

Ciekawostki

  • Małgosia ma wiele wspólnych cech z Królewną Balonową z "Pory na przygodę", np. jest bardzo inteligentna, ma dobre relacje z Mordechajem, jak królewna z Finnem.
  • Nigdy nie była na biwaku (aż do odc. Uroki Biwakowania).
  • W odcinku Klastek Amadeusz, Małgosia wyjechała na studia swoich marzeń, tym również kończąc czwarty sezon.
  • Poznajemy jej nazwisko w odcinku ,,Rodzinny Grill"
  • Jej ubranie codzienne przypomina te z GTA VCS PC Edition (strój obcokrajowca)
  • Zna Hiszpański
  • Prawie pocałowała Mordechaja w ,,Śmierćdźwiedź" i w ,,Całus lub pielucha"
  • Lubi zespół ,,Pięściuchy"
  • Jej auto przypomina Renault Clio MK1
  • Ma swojego odpowiednika w GTA: Jest nią Louise Cassidy.
  • Pocałowali się z Mordechajem w 4 odcinkach.
  • W oryginalnym zarysie Małgosia nie miała mieć ubrań. Powodem zmiany planu mogło być to, że Cartoon Network nigdy by na to się nie zgodziło.

Galeria

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Małgosia

Więcej od Wikii

Losowa wiki