Fandom

Zwyczajny Serial Wiki

O tablicę

314stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

O tablicę
Nazwa O tablicę
Oryginalna nazwa Bank shot
Poprzedni odcinek Stodnie
Następny odcinek Wieża Mocy
O tablicę (ang. Bank Shot) to 130 odcinek ogółem, a zarazem dziesiąty odcinek piątego sezonu.

Fabuła

Rigby musi pokonać mistrza w grze "O Tablicę". Jeśli przegra zawiedzie wszystkich, i nikt nie będzie się mógł pokazać tam.

Streszczenie

Bohaterowie kreskówki odpoczywają w Wing Kingdom rzucając do automatu (kosza na nim). Rigby zakłada się z pewnym bogatym kolesiem o spłacenie rachunku za pozłacane skrzydełka, które kupił bogacz (kosztowały one 36 000 zł). Rigby przegrywa zakład, żąda rewanżu i zakłada się o podwójną stawkę, a także czapkę jajcarza. Bohater programu przegrywa i chce odzyskać baseballówkę. Postanawia ponownie podwyższyć stawkę (tym razem potrójnie). Mordechaj doradza mu, aby poczekał do następnego dnia z zakładem, by potrenował. Don (brat Rigby'ego) przyjeżdża pomóc w treningu bratu. Po wielu próbach Rigby'emu udaje się dobrze rzucać. Wszyscy jadą do Wing Kingdom i kibicują najlepszemu przyjacielowi Mordechaja. Po kilku wspaniałych rzutach bogacza i Rigby'ego w końcu bogacz peszy, a Rigby rzuca do kosza i wygrywa zakład (już nie musi spłacić108 000 zł za skrzydełka). Rigby chce odzyskać czapkę, lecz bogaty koleś odpowiada, że uczciwie ją wygrał w poprzednim zakładzie. Nagle zjawia się Bóg Koszykówki i mówi wszystkim, że piłka z poprzedniego zakładu, gdy wypadła przez okno dalej kozłowała (Bóg Koszykówki obserwował ją cały czas). Niespodziewanie piłka wpada przez karton zastępujący wcześniejsze okno i odbija się po całej gastronomii, aż w końcu wpada do kosza. Rzut ten jest uznany za najlepszy w historii koszykówki.
Donrigby.jpg

Bohaterowie

Pierwszoplanowi

Drugoplanowi

Epizodyczni

  • Bogacz i jego koledzy

Ciekawostki

  • Jak można zauważyć w akapicie powyżej, Papcio nie występuje w tym odcinku
  • W pewnym momencie można zauważyć półki z pucharami i zdjęciem Atlety
  • Bogacz posiada piłkę z diamentowym napisem
  • Don posiada sprzęt sportowy - a dokładniej - frotkę na głowę...
  • Nie łatwo jest znaleźć wersję z polskim dubblingiem lub może jej nie być. Można na ten odcinek wyczekiwać w telewizji, ponieważ w internecie go nie ma.

Galeria zdjęć

RS BankShot Clip.jpg
Rqjz.jpg
Donrigby.jpg

Więcej z Fandomu

Losowa wiki