Fandom

Zwyczajny Serial Wiki

Pan Maellard

314stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Pan Maellard
Maellard.png
Nazwisko Pan Maellard
Płeć Mężczyzna
Wiek 154 lata
Gatunek Lizak
Zajęcie/Praca Właściciel parku
Rodzina Papcio (syn)

Pani Maellard (żona)

Pan Maellard, właścieciel parku i ojciec Papcia. Pochodzi z Lizakowa (ang. Lolliland).

Wygląd

Pan Maellard jest starszym, przygarbionym lizakiem o zielono-białej skórze. Na jego twarzy widnieją ciemno-zielone zmarszczki i szlaczki. Ma krzywy nos, a w ustach trzyma czarno-brązową fajkę. Zwykle p. Maellard nosi czarną bluzkę, szare spodnie, czarne buty i szalik, a w ręce trzyma drewnianą laskę z rączką ozdobioną złotem.

Charakter

Pan Maellard jest dość oschły i niemiły, oraz bardzo wymagający. Nienawidzi lenistwa, i braku dyscypliny. Jest też dość dziwaczny.

Wady

Pan Meallard często jest za ostry dla swoich pracowników. 

Cytaty

Never challenge me again (pol. Nigdy nie wyzywaj mnie ponownie)

–Pan Maellard do Papcia, odc. The Lunch Club

Relacje

Papcio

Papcio jest synem Pana Maellarda. Relacje między nimi są bardzo dobre, pomimo faktu że Pan Maellard odizolował Papcia od świata zewnętrznego, ale zrobił to pewnie dla bezpieczeństwa.

Benson

Pan Maellard jest w stosunku do Bensona ostrzejszy i o wiele bardziej wymagający. Po prostu go nie lubi. Zawsze zapomina nazwiska pracownika. Obwinia go również za to, że Mordechaj i Rigby są niezdyscyplinowani.

Hop

Może się wydawać, że traktuje go tak jak resztę pracowników parku, tzn. ze zlekceważeniem i dezaprobatą, jednak można wyczuć, że ufa mu i szanuje go. W "Hop kontra technologia" można zauważyć, że Hopa zatrudnił Pan Maellard, ponieważ w czasie, w którym Hop pracował już w parku, Benson jeszcze tam nie pracował.

Mordechaj, Rigby, Atleta i Duch Piątka

Lekceważy ich, nie za bardzo się nimi przejmuje. Jeśli sprawdzają jakieś problemy, a on jest w parku, zrzuca winę na Bensona.

Ciekawostki

  • Papcio twierdzi że na wojnie spał z otwartymi oczami przez coś obecnie nie można go zaskoczyć.
  • Jest tak bogaty że sam może niszczyć swoje rzeczy ale gdy zrobi to ktoś inny jest na niego zły.
  • Miał gitarę Bruce'a Rock'a, ale ją specjalnie zniszczył i powiedział "Dobrze mieć kasę". Zakupił go by stać się na chwilę Rockmanem.

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki