Fandom

Zwyczajny Serial Wiki

Pan Wola

314stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Pan Wola (postać fikcyjna, epizodyczna)

Pan Wola (ang. The Urge) pojawił się w odcinku Śmieć Łódka, w którym chciał zabić Rigby'ego. Powodem próby zabójstwa Rigby'ego była zmiana jego imienia na Śmieć Łódka (co doprowadziło do utraty sławy przez Pana Wolę). Po zmianie imienia przez Rigby'ego z Śmieć Łódka na swoje poprzednie, Pana Wolę zabił inny gitarzysta, z kolei gitarzystę jeszcze inny artysta muzyczny i tak w kółko. Prawdopodobnie jest kuzynem Ace balthazara.
Bez tytułu5.png

Pan Wola (młody)

Wygląd

Trashboat91.JPG

Pan Wola

Pan Wola ubrany jest w czarne spodnie, czarną koszulkę, tego sa mego koloru buty na koturnie. Na głowie założony ma kask z ochraniaczem na oczy i czerwonym paskiem na środku. Nosi czerwoną pelerynę i złote ochraniacze na barki i piszczele. Na lewym oku ma wytatuowaną czarną gwiazdę. Jest osobą otyłą z dł ugimi włosami barwy platynowej, posiada zarost na twarzy. Posiada białą gitarę elektryczną z dwoma gryfami (szyjkami), która strzela laserami. Przed stratą sławy był umięśnionym mężczyzną ubranym w biały podkoszulek, czarne frotki na rękach, czerwoną opaskę na rękę (prawą) i czerwoną, szeroką opaskę na głowę.

ciekawostki

  • przed końcem odcinka był grubasem
  • złączył imiona

Więcej z Fandomu

Losowa wiki