FANDOM

papcio
Pa.png
imię papcio
wiek ok. 115
płeć mężczyzna
gatunek lizak
rodzina pan Maellard, pani Maellard
zajęcie/praca pracownik parku
znajomi pracownicy parku

Papcio Maellard (ang. Pops Maellard) – Papcio to wbrew pozorom lizak (gatunek), a nie człowiek. Ojciec Papcia jest właścicielem parku oraz domu, w którym mieszkają Mordechaj i Rigby. Pochodzi z Lizakowa (ang. Lolliland).

Wygląd

Papcio jest kompletnie łysy ale ma białe wąsy i czarne brwi .Nosi białą koszulę, czarną kamizelkę, szare spodnie, czarne buty oraz cylinder.

Charakter

Papcio to radosna osoba. Rzadko widujemy go złego. Papcio przez całe dzieciństwo był chroniony przed światem zewnętrznym, nigdy nigdzie nie wychodził i nie bawił się z rówieśnikami. Dlatego teraz wszystko jest dla niego takie ekscytujące. Charakteryzuje go również dziecinne zachowanie (np. płaci lizakami). Kiedy nie zachowuje się dziecinnie, jest prawdziwym dżentelmenem i zwraca się do wszystkich w bardzo kulturalny sposób.

Cytaty

Uuu!!! A cóż to za bajerancki gadżecik?

–Papcio do Bensona, odc. Peeps

Oczywiście! Ja wam ufam.

–Papcio do Mordechaja i Rigby'ego, odc. Kiepski Portret

Umiejętności

Sportowe

Papcio należał do szkolnej drużyny zapaśniczej i wciąż jest w dobrej formie, jak na swój wiek.

Humanistyczne

Umie również pięknie recytować poezję.

Muzyczne

Potrafi grać na pianinie i keyboardzie.

Plastyczne

Jak się okazuje w odcinku "Myśl Pozytywnie", Papcio umie pięknie rysować, jednak potrzebuje do tego ciszy.

Surving

Papcio w odcinku Łapanie fali nauczył się surfować, aby być w zgodzie z naturą.

Wady

Jedyna wada Papcia jest taka, że nie za bardzo orientuje się we współczesnym świecie i jest bardzo naiwny. Często płaci lizakami zamiast pieniędzmi.

Relacje

Mordechaj i Rigby

Obaj uważają, że jest dziwny. Jednak współczują mu, kiedy jest smutny lub w niebezpieczeństwie, bo często chcą mu pomóc. Troszczą się o niego.

Benson

Papcio nie pozwala mu zwolnić Mordechaja i Rigby'ego. Czasem twierdzi, że są już lepszymi pracownikami, i pozwala Bensonowi zlecać im ważniejsze zadania.

Hop

Jako przyjaciele, znają się najdłużej.

Atleta i Duch Piątka

Podobnie jak Mordechaj i Rigby, w odcinku "Noc Kolesi", nie chcieli, aby Papcio wypijał więcej mleka, bo to zaczęło mu szkodzić. Kiedy Atleta skrzywdził Papcia przez swój dowcip (oryginalnie psikus miał wyciąć Mordechajowi i Rigby'emu), postanowił, że już nigdy nie wytnie nikomu numeru.

Ciekawostki

  • Kiedyś chciał opłacić zaległe podatki parku lizakami.
  • Pewnego razu o mało co zginąłby w wybuchu niestabilnej promieniującej antymaterii do którego doszło w bazie astronautów.
  • Jego ulubiony magazyn to Miesięcznik wąsacza.
  • Ma na nazwisko Maellard.
  • Papcio jest właścicielem trzech samochodów: żółtej taksówki, latającego Mini Coopera i Carmenity.
  • U niego na grę "Papier, kamień, nożyce" mówi się "Pergamin, kwarc, sekator".
  • Z tego co widać w odcinku "Hop kontra technologia" Papcio ma ponad sto lat.
  • Papcio jest pierwszą postacią, która wystąpiła w Zwyczajnym Serialu. Pojawił się nawet przed pilotem, w krótkiej kreskówce, którą J. G. Quintel robił jeszcze jako student.
  • Powiedział, że dostał od Rigby'ego najlepsze nic.
  • W odcinku "Mróz do sześcianu" doktor Henry pyta się papcia jak tam z jego małym palcem, możliwe że Papcio złamał go w jakiś sposób
  • Urodził się ok. 1900 roku, a więc ma ok. 116 lat.
  • W odcinku The Lunch Club, gdyby Papcio nie zmienił treści listu z rezygnacją przed swoim ojcem, Benson i Rigby już by nie pracowali w parku.

Galeria

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Papcio

Więcej z Fandomu

Losowa wiki