Fandom

Zwyczajny Serial Wiki

Parkowe drużyny

314stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Parkowe Drużyny-drużyny, w których występowali pracownicy parku. Są to min. dwie drużyny sportowe, i jedna muzyczna.

Mordechaj and the Rigby's

(ang. Mordecai and the Rigby's) Kapela Mordechaja i Rigby'ego. Na początku miała się nazywać "Wąsiska

Regular show mordecai-and-the-rigbys-preview-1 240x135.jpg

spod nosiska", ale Rigby zmienił nazwę. Zaczęło się niewinnie, od zwykłych koszulek, a skończyło się na graniem na koncercie "Mikrofon dla wszystkich". Te zdarzenia miały miejsce w odcinku Mordechaj and the Rigbys. Kapela składała się tylko z dwóch członków.

Parkowi miotacze

Skips Strikes Screen 024.png

Drużyna kręglarska. Jej członkami są Mordechaj, Rigby, Hop, Papcio (na rezerwie) i Benson. Pojawiła się w odcinku Strajk Hopa. Obowiązkowa integracja zaprowadziła członków do finału. Ostatecznie, mimo grania z drużyną, która używa czarów, wygrali.

Bombowce Bensona

Regshowdodgeball.jpg

Drużyna gry w zbijaka. Pojawiła się w odcinku Unik. Dostali się do finału, głównie dzięki Mordechajowi. Ostatecznie przegrali z Burzowymi dziewczynami (dzięki CJ). W skład wchodzili wszyscy pracownicy parku.

Powrót kapeli Mordechaj and the Rigby's

S5E23.36 Band Practice 09.png

W odcinku Powrót Kapeli Mordechaj and the Rigbys Mordechaj i Rigby postanowili wskrzesić kapelę, aby wygrać klimatyzator w gorący dzień. Tym razem wszyscy postanowili zjednoczyć siły, by wygrać.

Instrumenty

Mordechaj grał na czarnej gitarze elektrycznej i śpiewał,zaś Rigby grał na czerwonej gitarze elektrycznej. Hop przejął bas, Atleta i Duch Piątka wspólnie grali na trąbce, Benson grał na perkusji, a Thomas był brytyjskim menagerem (sam tak chciał).

Rozpad

Kapela przeżyła rozpad. Zaczęło się od tego, że członkowie sprzeciwili się Bensonowi, i postanowili że Mordechaj i Rigby będą prowadzić próby, ale Benson słyszał ich rozmowę i postanowił odejść. Mordechaj był trochę zły na Bensona i postanowił, aby kapela zagrała piosenkę obrażająca Bensona. Gdy demonstrował tą piosenkę, Rigby powiedział, że jest strasznie kiepska, wściekły Mordechaj zaatakował go. Atleta i Hop ruszyli ich rozdzielić. Mordechaj i reszta rozeszli się. Rigby postanowił po raz trzeci wskrzesić i połączyć kapele. Zebrał wszystkich w jedno miejsce, kłamiąc o darmowej Pizzy. Wtedy wszystkich opanował szał, i zniszczyli sobie nawzajem instrumenty.

Koncert kapeli

Członkowie improwizowali, i wydawali dźwięki własnymi ustami. Szło im strasznie kiepsko. Bardzo starali się, aż powstały "kosmiczne instrumenty" na których można było grać. Okazało się, że to tylko ich podświadomość wytworzyła wizje, w której byli COOL. Byli w szpitalu, ponieważ dostali udaru cieplnego.

Powrót w "Men in uniform"

Gdy park upadał, i nikt nie przychodził, pomysłem pracowników było wydanie koncertu. NIkt nie przyszedł. Ogółem to był trzeci koncert kapeli. Jedyna różnica była taka, że Rigby grał na tamburynie.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki