FANDOM

250px-S4E36Title.jpg

Impreza na bis (odcinek)

Impreza na bis (ang. Party Re-Pete) to przedostatni odcinek czwartej serii, a 119 ogółem. Następny odcinek: Klastek Amadeusz; poprzedni odcinek: Bokser lunatyk.

Fabuła

Odcinek zaczyna się od imprezy w parkowym domu. Benson zaprosił Audrey na randkę i się zrelaksował. Jacyś nieznani faceci robią zdjęcia Bensonowi. Na drugi dzień nigdzie nie widać szefa. W telewizji leci spot reklamujący Impra Bensona. Mordechaj, Rigby i inni jadą do apartamentu szefa parku, zastając nieład. Mordechaj dostrzega papierową trąbkę i przypomina sobie o wiadomości Bensona, że gdy znajdą w jego domu taką trąbkę, oznacza to, że porwano go. Widnieje na niej napis ,,Rozkręcacze", pracownicy parku jadą do budynku tych osób. Zastają tam Vince'a i Tommy'ego (Wicemistrzów imprezki). Hop chce namówić Rozkręcaczy, aby on i kumple mogli porozmawiać z Bensonem, ochrona ich ,,przejmuje". Rigby dzwoni z domu po Impra Bensona by przyjechał do parku. Mordechaj i inni próbują przemówić do rozsądku ,,Bensonowi", lecz ten nic nie rozumie. ,,Benson" wybucha, a pracownicy parku odkrywają, że był to klon (tak jak w przypadku Impra Pete'a). Jadą za Rozkręcaczkami do ich bazy. Włamują się tam i odkrywają ,,Dwór Sławy Imprezowiczów" (maszyny do klonowania). Odnajdują tam wielu imprezowiczów, w tym Impra Pete'a i Bensona. Uwalniają kilku imprezowiczów i uciekają z bazy Rozkręcaczy. Przeszkadzają im w tym Rozkręcaze i klon Impra Pete'a. Inni imprezowicze pomagają uciec paczce z parku, niestety sami giną w walce. Mordechaj wpada na pomysł napicia klona Radicolą. Klon Pete'a wybucha, a Rozkręcacze zostają przejęci przez policję.

Bohaterowie

Główni:

  • Mordechaj
  • Rigby
  • Benson

Drugoplanowi:

  • Papcio
  • Hop
  • Atleta
  • Duch Piątka
  • Audrey

Epizodyczni:

  • Rozkręcacze
  • inni imprezowicze
  • Impra Pete

Galeria zdjęć

6c0151c1d20.jpg
S4E37 Party Benson.jpg

Thumbnail 65186.jpg
Prbn.jpg

Więcej z Fandomu

Losowa wiki