Fandom

Zwyczajny Serial Wiki

Potęga

314stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Potęga
250px-File-The Power titles for regsergen.png
Nazwa Potęga
Orginalna Nazwa The Power
Poprzedni Odcinek Pilot
Następny Odcinek Ustawcie te krzesła

Potęga  (ang. The Power) to pierwszy odcinek pierwszej serii oraz pierwszy ogólnie.

Fabuła

Podczas zabawy Mordechaj i Rigby niszczą ścianę. Za pomocą keyboarda nazwanego Potęga próbują wyciągnąć od Bensona podwyżkę.

Streszczenie

Odcinek zaczyna się, gdy Mordechaj i Rigby bawią się w zapasy. Mordechaj rzuca Rigby'ego, ten odbija się o trampolinę, uderza w ścianę, i ląduje w koszu. Obaj mówili że to było super, ale po chwili zauważają w ścianie dziurę.Nawzajem się obwiniają. Rigby prezentuje keyboard "znaleziony" w parku (tak naprawdę ukradziony czarodziejowi, w trakcie kiedy on załatwiał potrzeby). Pozwala Mordechajowi go nazwać, mówi że chciałby chodzić z dziewczyną o imieniu Potęga. Rigby mówi, że ten pomysł jest fajny. Na keyboardzie widnieje napis Potęga. Scena przenosi się na zewnątrz. Mordechaj i Rigby testują możliwości Potęgi, śpiewając piosenkę Daj nam podwyżkę. Przechodzi Papcio i wita chłopaków. Rigby mówi, że mogą wykorzystać na nim Potęgę. Mordechaj mówi, że Papcio jest dziwny, a szop uważa, że nie wścieknie się na nim. Zaśpiewali piosenkę "Daj nam podwyżkę, Papcio!". Uważa, że występ idealnie im wyszedł, dał im dwa mleczne lizaki, i poszedł dalej. Chłopaki dziwią się, że jednak zadziałało to i pobiegli do Bensona. Zaśpiewali mu piosenkę "Daj nam podwyżkę, głąbie". Ten przyznał im, że ostatnio ciężko pracowali i dał im po dwie dwudziesto-dolarówki, i pojechał dalej. Mordechaj powiedział, że mogą już naprawić ścianę, a Rigby mówił, że mogą robić co chcą. Przez kilka scen robią szalone rzeczy. Wpadają na Hopa. Ten mówi, że nie powinni tego robić. Mordechaj i Rigby włączyli Potęge, ponieważ myśleli, że on wie o dziurze w ścianie. Śpiewają piosenkę Spadaj już Hop. Rigby przez przypadek wysyła Hopa na księżyc. Z parkowego domy wychodzą Papcio i Benson. Pytają się gdzie Hop. Mordechaj odpowiada, że Rigby wysłał go na księżyc. Uderzył w Mordechaja, ale ten oddał mocniej. Benson na początek im nie wierzył. Następna scena przenosi się w przyszłość parę minut. Rigby krzyczał, że strasznie długo idą. Mordechaj mówi że Papcio był w kibelku, a Papcio dodał że dwa razy. Benson pytał, jak dostaną się tam dostać. Chłopaki używają Potęgi. Po chwili znajdują się na księżycu. Benson pyta się, co za śmieci są na planecie. Rigby od razu się przyznał, że gdy oni byli w domu, nudziło mu się, i wysłał kilka rzeczy na księżyc. Papcio zauważa Hopa uciekającego przed potworem. Mordechaj kazał Rigby'emu i Bensonowi lecieć po Hopa, a oni z Papciem postawią wózek. Okazało się, że baterie wysiadły. Rigby przypomina sobie, gdy mówił do Mordechaja o klepaniu, i postanawia to zastosować. Potwór wypuszcza Hopa, z kolei ten ratuje szopa. Hop w wózku wyciąga kable z wózka, i każe chłopakom grać na Potędze. Keyboard przenosi ich do parku, do pokoju Mordechaja i Rigby'ego (cała farba zlatuje ze ścian). Benson odbiera Rigby'emu Potęge, którą Hop niszczy. Benson każe jeszcze zwrócić sobie czterdzieści dolarów, które chłopaki od niego wyciągnęli. Mordechaj zasłania dziurę plakatem, Rigby mówi, że jego przyjaciel jest genialny.

Postacie

Ciekawostki

  • W tym odcinku dowiadujemy się, że Papcio płaci lizakami.
  • W tym odcinku również dowiadujemy się,że Mordechaj i Rigby mają po 23 lata.

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki