FANDOM

Przegięcie
Przegięcie.png
Tytuł Przegięcie
Oryginalny tytuł Over the top
Poprzedni odcinek Prawdziwie prawdziwe zapasy
Następny odcinek Nocna sowa
 Przegięcie (ang. Over the top) to dwudziesty pierwszy odcinek drugiej serii i trzydziesty trzeci ogólnie który opowiada o wojnie żartów.

Fabuła

Za winą Hopa, Rigby umarł. Gdy wszyscy wychodzą z sali, Hop wspomina jak to się stało.

Streszczenie

Rigby zmarł w szpitalu. Okazuje się, że to wina Hopa. Kiedy wszyscy wychodzą, winowajca wspomina, jak to się stało. Okazuje się, że wszyscy pracownicy w parku siedzieli w restauracji. Nagle Benson mówi, że Hop może każdego z nich pokonać na rękę. Hop skromnie zaprzecza, ale jego szef każe mu się z nim siłować. Kiedy Benson zostaje pokonany, każdy chce spróbować. Na końcu Rigby wyzwał Hopa na pojedynek. Ku zdziwieniu wszystkich, to szop wygrał. Zawiedzionego Hopa pociesza Papcio. Hop po ostrym treningu żąda rewanżu. Jednak kiedy Rigby się nie zgadza, niszczy chłopakom konsolę do gier. Wieczorem pracownicy parku znów się gdzieś wybierają. Mordechaj zapomina o talonach na napoje, dlatego wraca do pokoju. Tam zastaje okropny bałagan i... Hopa. Mordechaj zdradza sekret Rigby'ego, tzn. Bziko-łapsko. Hop przychodzi do reszty chce znów siłować się z Rigbym. Jednak przez rozpoczęciem zdejmuje szopowi Bziko-łapsko. Wtedy wraca do rzeczywistości. Przyjeżdża Śmierć, a Hop chce siłować się z nim o duszę Rigbyiego. Dzięki Bziko-łapsku Hop wygrywa a Rigby ożywa.

Bohaterowie

Postacie Główne

Postacie Drugoplanowe

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki