Fandom

Zwyczajny Serial Wiki

Stadko Kaczuszek

314stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Stadko kaczuszek
StadkoKaczuszek.png
Nazwa Stadko Kaczuszek
Oryginalna nazwa A bunch of baby Ducks
Poprzedni odcinek Nocna Sowa (odcinek)
Następny odcinek Bardziej mądrzejszy
 Stadko Kaczuszek (ang. A bunch of baby Ducks) to dwudziesty trzeci odcinek drugiego sezonu i trzydziesty piąty ogólnie.

Fabuła

Mordechaj i Rigby znajdują stadko małych kaczek. Kaczuszki zaczęły naśladować Rigby'ego. Postanawiają znaleźć dla nich dom.

Streszczenie

Mordechaj i Rigby muszą wyczyścić fontannę. Kiedy wylali już wodę, znajdują małe Kaczuszki, które nie mogą się wydostać. Gdy Mordechaj i Rigby udało się je wyjąć, te zaczęły naśladować Rigbyiego. Benson, kiedy patrzy na szopa i Kaczuszki, śmieje się i każe chłopakom znaleźć im nowego właściciela. Chłopcy idą do kawiarni. Kiedy pokazują dziewczynom Kaczuszki, są nimi zachwycone. Jednak Małgosia nie może ich wziąć, ponieważ w jej mieszkaniu jest zakaz, a Lena ma uczulenie na kaczy puch. Zdesperowani szop i sójka idą do schroniska, kaczki ćwiczą na sobie karate. Mordechajowi i Rigbyiemu maluchy bardzo przypadają do gustu. Wtedy przyjeżdża Kolekcjoner kaczek, który chce zabrać kaczki. Ale oni odmawiają. Nagle dzwoni telefon. To Kacza mama. Kolekcjoner porywa kaczki. Kiedy ten uderza mamę Kaczuszek, zamieniają się w umięśnionego olbrzyma z głową ptaka. Kaczki bezpiecznie wracają do domu.

Bohaterowie

Bohaterowie główni

Bohaterowie drugoplanowi

Ciekawostki

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki