Fandom

Zwyczajny Serial Wiki

Starla

314stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Starla
Starla.png
Imię Starla
Wiek 30+
Płeć Kobieta
Gatunek Człowiek (prawdopodobnie)
Rodzina Rodzice Starli

Atleta (mąż)

Zajęcie/Praca Pracowniczka sklepu "Hot Ice"

Starla jest postacią drugoplanową, dziewczyną Atlety. Mimo to że wszyscy mówią na micza atleta to ona mówi micz.

Wygląd

Starla jest bardzo podobna do Atlety. Również jest zielona, otyła i niska. Ma też brązowe włosy sięgające do ramion, związane w dwa "kucyki". Ma pełne, czerwone usta. Nosi białą bluzkę na długi rękaw, wyblakłą, fioletową spódnicę i czarne buty na obcasie.

Osobowość

Starla jest stanowczą, ale miłą osobą. Szybko się zakochuje. Lubi, kiedy ktoś mówi prosto z serca (tak jak Mordechaj). Podobnie jak jej chłopak, jest impulsywna i często robi tak, jak ludzie w filmach.

Wady

Często działa pod wpływem emocji, nie lubi, kiedy nie wszystko idzie po jej myśli.

Relacje

Atleta

Starla jest jego dziewczyną. Bardzo się kochają, wręcz nie mogą bez siebie wytrzymać. Z początku była zła na Atletę za nie okazywanie wobec niej uczuć. Ale po tym gdy deklaruje swoją miłość do dziewczyny ta ponownie się w nim zakochuje.

Małgosia

Wydaje się, że się przyjaźnią. Małgosia pomagała Starli wytrzymać w obietnicy którą dała chłopakowi.

Lena

Podobnie jak u Małgosi.

Mordechaj

Starla bardzo go lubi, była w nim nawet zakochana. Jednak pod koniec odcinka, powiedział, że jej nie lubi, wtedy zaczęła wszystko niszczyć. Zapomniała o nim i wróciła do Atlety.

Rigby

Wydaje się, że są dobrymi znajomymi.

Ciekawostki

  • Bardzo zależy jej na opinii jej rodziców.
  • Kiedy bardzo brakuje jej Atlety wyje niczym wilk.
  • Kiedy Jest Debiut Widać Że Starla Ma Gumkę Na Kucykach
  • Chodziła kiedyś z Mordechajem.
  • Od odcinka Dumped at the Altar, Atleta jest jej mężem.

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki