FANDOM

Thomas - jest on najnowszym członkiem pracowników z parku. Pierwszy raz pojawił się w odcinku Zjazd 9B. Ma 22 lata.

Wygląd

Thomas wygląda jak człowiek z głową kozła. Nosi czarną koszulkę, beżowe spodnie i czerwone buty. Ma charakterystyczną kozią bródkę.

Thomas/Nicolai
Regular30min
Imię Thomas/Nicolai
Wiek 22 lata
Płeć Mężczyzna
Gatunek Kozioł
Rodzina Nieznana
Zajęcie/Praca Stażysta w praku, Druzlnicki szpieg
Statut Żyje

Występowanie

Historia

  • Thomas pojawia się po raz pierwszy w odcinku "Zjazd 9B" gdzie zostaje zatrudniony jako starzysta. Staje się częscią drużyny gdy po raz pierwszy buntuje się przeciw złemu traktowaniu i podpisuje potycje ratując tym samym park.
  • W odcinku "Żółtodziób" Atleta, robi sobie kawały z Thomasa. Gdy Mordechaj i Rigby chcą mu pomóc, Atleta pozornie zabija go niszcząc jego auto. Jednak wszystko okazuje się być częścią żartu, Thomas traci jednak swój samochód.
  • Thomas w odcinku "Mróz do sześcianu" chcąc udowodnić przyjaciołom że umie być zabawny, wypija niebezpiecznego "mrozka" i jego mózg zamarza. Ostatecznie Mordechaj i Rigby zmniejszają się i wnikają do mózgu Thomasa ratując go przed śmiercią.
  • W odcinku "Thomas się broni" Benson planuje wyrzucić go z parku. Jednak starzysta przekonuje przyjaciół że jest przydatnym pracownikiem, gdy pomaga wykraść posąg założyciela parku.
  • W odcinku "Terror Tales Of The Park III" Thomas przegrywa zakład przez co musi nosić kostium hallowenowy (pizza) aż do święta dziękczynienia. Chłopak dotrzymuje tego zobowiązania.
  • Niestety okazało się że jest Druznickim (Rosyjskim) szpiegiem. Akcja miała miejsce w odcinku Prawdziwy Thomas. Przez cały czas zachowywał się nie wzbudzając podejrzeń, tak jak ktoś bezużyteczny. Jego plan opierał się na przeszpiegach terenu. Był trenowany do walki, co mogło wyjaśnić, czemu tak łatwo poradził sobie z Atletą, gdy mówił o nim, że jest maminsynkiem.

Ciekawostki

  • Thomas pochodzi z Kijowa (tereny dzisiejszej Ukrainy)
  • Był szkolony na profesjonalnego szpiega i dobrego wojownika w Rosji (zwanej w serialu Druznia)
  • W odcinku święto dziękczynienia, poprosił Bensona, by wytłumaczył mu (mówiąc do salami na kostiumie pizzy) na czym polega dobre szefowanie w parku.
  • W odcinku Lubie cię, hej! mówił że miał kilka dziewczyn, ale po obejrzeniu Prawdziwy Thomas, można powiedzieć, że to było kłamstwo.
  • Gdy był mały, został porzucony przez rodziców.
  • Gdy dzwonił do mamy, tak naprawdę dzwonił do agencji o tej samej nazwie.

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki