FANDOM

Tomek
Fgd.png
Rodzina Śmierć (ojciec)
Żona Śmierci (matka)
Gatunek Demon
Płeć Mężczyzna
Debiut Śmierć o ósmej
wiek 300

Tomek (pełne imię Tomas) to syn śmierci. Ma ponad 300 lat ale udaje niemowlę.

Wygląd

Tomuś to mały demon ma beżową skórę. Ma dwoje szpiczastych uszu, dwa wystające zęby i duże żółte oczy. Nosi niebieski becik lub coś w rodzaju piżamy.

Osobowość

Jest on okrutny lubi dręczyć innych i im dokuczać. Chociaż nie jest dzieckiem lubi być tak traktowany. Często szantażuje innych chcąc wymusić na nich swoją rację. Nie wiadomo dlaczego udaje dziecko, prawdopodobnie lubi gdy ktoś się nim zajmuje i poświęca mu uwagę.

Historia

W odcinku Śmierć o ósmej Śmierć prosi Mordechaja i Rigbyego by się nim zajęli Tomuś ujawnia im że ma więcej niż 100 lat i każe im się z nim bawić. Gdy chłopaki chcą położyć go spać wynajduje co chwila nowe zachcianki. Ostatecznie czytają mu książkę z której wydostaje się Duszożerna dżdżownica. Tomek chce rzucić jej duszę Atlety ale Mordechaj i Rigby łapią potwora do książki. Tomek wciąż nie chce zasnąć ale spada mu na głowę żyrandol i od uderzenia zasypia.

Tomek powraca w odcinku Niańko randka gdzie Mordechaj i CJ  muszą się nim opiekować. Zabierają go na podziemny plac zabaw, gdzie Tomek próbuje ich rozdzielić. Ostatecznie udaje im się uciec z placu zabaw ale Tomuś jest wściekły na Mordechaja i dziewczynę. Nagle z szafki nad Tomkiem spada kula do kręgli która uderza go w głowę i usypia.

Występy

Więcej z Fandomu

Losowa wiki