Fandom

Zwyczajny Serial Wiki

Wszystko Mięsne Burritos

314stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Wszystko Mięsne Burritos
250px-Everymeatburritos.jpg
Nazwa Wszystko Mięsne Burritos
Oryginalna Nazwa Every Meat Burritos
Poprzedni Odcinek Auto Bensona
Następny Odcinek Ścianokumpel

Wszystko Mięsne Burrito (odcinek)

Wszystko Mięsne Burrito (ang. Every Meat Burittos) to czwarty odcineka piątej serii,

Wszystko Mięsne Burrito to także pewien typ tego dania, w którym zamiast jednego lub dwóch rodzajów mięs jest mięso z każdego zwierzęcia. Produkuje się je w Jimbros Burritos restauracji.

Fabuła

Mordechaj, Rigby, Atleta i Duch Piątka robią zakład o to, kto wybiera gastronomię w której będą jedli (trzeba jak najgłośniej "zaburczeć"). Zauważają reklamę, która leci w telewizorze, jest to reklama Jimbros Burritos. Paczka pojechała do przydrożnej gastronomii, aby zamówić burrito na wynos. Jimbo, jeden z braci, pokazuję na tabliczkę z napisem ,,Tylko auta", na co Rigby odpowiada, że są w aucie. Jimbo im przeczy, mówiąc, że wózek nie ma drzwi, rodzi się mała dyskusja. Następnym razem paczka przyjeżdża wózkiem z kartonami w miejscach drzwi, niestety makulaturę zwiał wiatr. Mordechaj i inni przyjeżdżają do parku po Atle Maszynę. Samochód po pewnym czasie rusza, ale podczas jazdy wypadł silnik. Proszą Hopa, Papcia, Brata Atlety, Gwiezdnego Szofera i  Bensona o pożyczenie auta, nikt się nie zgadza. Zwracają się do Brata Ducha Piątki który pracuje on na parkingu policyjnym by pożyczył im samochód, ten się zgadza i daje im stary wóz uciekiniera z lat 70', mający futrzaną tapicerkę i niezłą historię. Paczka jedzie do Jimbros Burritos i kupuje Wszystko Mięsne Burrito. Niespodziewanie ktoś kradnie burrito i znika w tapicerce. Mordechaj, Rigby, Atleta i Duch Piątka wskoczyli w tapicerkę i ruszyli w pogoń za złodziejem. Atleta i Duch Piątka wpadają w pułapkę, a Mordechaj i Rigby doganiają złodzieja. Ten odpowiada, że nazywa się Barry i mieszka tu od wielu lat. Złodziej opowiada im swoją historię i tłumaczy, że nie może wyjść na zewnątrz, bo policja przejęła by go, więc żywi się tym, co spadnie na podłogę. Mordechaj i Rigby próbują zabrać burrito Barry'emu, na co on odpowiada ,,ciosami karate". W końcu Mordechaj uderza pięścią złodzieja trzy razy, za każdym razem Barry ,,efektownie" się toczy po łóżku i psuje wszystkie rzeczy w swoim azylu. Złodziej upuszcza Wszystko Mięsne Burrito, a Rigby je bierze, mówiąc mu, że jego czasy już nie są fajne. Mordechaj i Rigby namawiają Barry'ego by wyszedł na wolność. Na zewnątrz Barry jest zachwycony słońcem i czystym powietrzem, ale niespodziewanie policja go przejmuje (okazuje się, że gdy Atleta i Duch Piątka wydostali się z tapicerki, o wszystkim powiedzieli służbom). Burrito uratowały się, Rigby powiedział że smakują jak kurczak.

Bohaterowie

Główni:

Drugoplanowi:

W kadrze:

Ciekawostki

  • Samochód złodzieja służył policjantom jak tarcza i śmietnik.
  • W tym odcinku można się dowiedzieć, że Chad i Jeremy posiadają samochód terenowy.

Galeria zdjęć

Więcej z Fandomu

Losowa wiki