FANDOM

Wtorkowa Impreza
TGItuesday
Nazwa Wtorkowa Impreza
Oryginalna Nazwa T.G.I Tuesday
Poprzedni Odcinek Odcinek Gwiazdkowy
Następny Odcinek Fajerwerkowa jazda

Wtorkowa Impreza (ang. T.G.I Tuesday) jest to dziesiąty odcinek czwartego sezonu i 89 ogółem. Miał premierę 26 czerwca 2013 roku.

Fabuła

Mordechaj, Rigby i Ilena chcą zrobić imprezę we wtorek dla Małgosi.

Streszczenie

Jest wtorek. Małgosia zaczyna się uczyć żeby przyjęli ją na studia dzienne, jest to jej ostatni wolny wieczór. Mordechaj boi się, że po zmianie studiów już nigdy jej nie zobaczy, więc wpada na pomysł aby zrobić dla niej imprezę końcową. Razem z Rigbym i Leną idą do sklepu z artykułami imprezowymi gdzie spotykają Atletę, który deklaruje swoją pomoc zapraszając gości. Później trójka szuka wolnego klubu, jednak nie mogą żadnego znaleźć. Gdy myślą jak wybrnąć z tej sytuacji przyjeżdża Benson i każe Mordechajowi i Rigby'emu zabić deskami salę balową Park Lux, ponieważ jak twierdzi nie da się jej posprzątać. Pod namowami zgadza się jednak aby Mordechaj zorganizował w niej imprezę, jeśli uda im się posprzątać. Mordechaj, Rigby i Lena zabierają się więc do sprzątania, ale okazuje się, że sali rzeczywiście nie da się posprzątać bo pilnują jej Johny Władca, Cool Okularnik i Daryl - duchy ludzi, którzy zorganizowali w roku 1985 imprezę, po której został obecny bałagan, który chcą zachować jako pomnik swojej imprezy. Wyzywają Mordechaja, Rigby'ego i Lenę na taneczny pojedynek o salę balową. Mordechaj i reszta początkowo przegrywają, ale Mordechajowi udaje się ich przekonać, że impreza kiedyś się kończy. Johnny i spółka dekorują więc salę dla imprezy, a Atleta zjawia się z gośćmi. W tym samym czasie do sali wchodzi Małgosia. Jest zaskoczona i wdzięczna Mordechajowi, że zrobił dla niej imprezę.

Ciekawostki

  • Z polskiej wersji wycięto fragment gdy Rigby śmieje się po słowach Bensona "I ogromne klejnoty".
  • Gdy Mordechaj dzwoni do Małgosi, w jej komórce odzywa się dzwonek z piosenką Mordechaja z odcinka "Połączenie pośladkowe". Małgosia powiedziała wtedy, że ustawi sobie tą piosenkę jako jego indywidualny dzwonek.

Bohaterowie

Główni

Poboczni

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki